Omdat het moet zijn hier de algemene voorwaarden, recht voor zijn raap! Door dit blondje geschreven, precies het zelfde in als de volledige versie, maar dan voor mensen die nog de tijd tijd of zin hebben om 26469 kleine lettertjes te lezen rechtstreeks van de Thuiswinkel Organisatie!
1 - Definities.
Consument = Jij, een van de Fancy Ladies!
Ondernemer = Ik, Anja van Steen
2 - Identiteit van de ondernemer.
Hey! Ja, Anja van Steen, eigenaar van Fancy Ladies Fashion. Mocht je me willen spreken, dat kan:
Normaal elke zaterdag en zondag (van 10.15 tot 17.00 uur op de Beverwijkse Bazaar, voor uitzonderingen of extra openingen op feestdagen, kan je hier terecht.
Bellen kan, Whatsapp ook: 06 54711585
Mailen, moet ook lukken: fancyladiesfashion@gmail.com
Brieven, kaarten, ect.: Hitchcocklaan 90, 1325 TE, Almere
Socialmedia: facebook.com/FancyLadiesFashion
instagram.com/fancyladiesfashion/
Je kan me altijd bellen met je vragen:
- Maandag van 13:00uur tot 20:00uur.
- Dinsdag t/m vrijdag van 11:00 tot 21:00uur.
- Zaterdag & zondag van 11:00 tot 20:00uur.
Weet je wat jij zou moeten doen:
- KvK-nummer: 39099168
- Btw-identificatienummer: NL001599299B18
3 - Toepasselijkheid.
Deze voorwaarden komen uit de kast wanneer je iets bij mij gaat bestellen, of dat hebt gedaan. Voor je afrekend geven we je nogmaals de kans dit nog eens rustig na te lezen. Voor sommige producten hebben we nog wat extra afspraken, maar daar zal ik je over informeren.
4 - Het aanbod.
Elke dag ben ik op zoek naar de mooiste handel voor de beste prijzen. Dit is veel werk, dus kan het zijn dat ik ergens een keer een foutje maak, wijs mij er dan op, dan ga ik het direct oplossen.
5 - De overeenkomst.
Tijdens het bouwen van deze site heb ik gekozen voor een vertrouwd platform waar duizende webwinkels mee zijn gebouwd zodat jullie met een gerust hart kunnen shoppen! Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Ik snap natuurlijk dat je niet kan wachten!
6 - Herroepingsrecht
Over smaak valt niet te twisten, en soms is iets niet je ding of past het niet helemaal, geen enkel probleem. Breng met per Whatsapp, FB Messanger, of E-Mail op de hoogte en stuur het product binnen 14 dagen na ontvangst terug. Ik zal je altijd vragen waarom.
kleding zonder kaartjes of die gedragen zijn of niet meer schoon of niet fris ruiken kan ik niet retour nemen.
7 - Wat mag ik van jouw verwachten binnen die twee weken?
Dat ik binnen 1 week een mail of whatsapp krijg en de retouren binnen 2 weken retour heb ontvangen.
8 - Wat mag je van mij verwachten na het terug sturen?
Zodra het pakket terug is krijg je een bevestiging van me, en als alles in orde is zal ik direct een nieuw product afsturen of overgaan tot het terugstorten van het aankoop bedrag van de kleding.
9 - Verzendkosten bij retourneren?
Deze kosten zijn helaas voor jouw, is de Beverwijkse Bazaar bij jouw in de buurt, dan mag omruilen daar altijd.
10 - Wat nemen wij niet terug?
Mogelijk verkoop ik een aantal artiekelen of accessoires die ik uit hygiëne standpunt niet terug kan nemen. Bij deze producten plaats ik dit duidelijk in de omschrijving van het product.
Afgeprijsde artikelen nemen wij niet retour.
11 - De prijs.
Ik maak me hard voor fantastishe fancy fashion voor de beste prijzen, eerlijk en direct, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook (artikel) 4. De prijzen in onze winkels en op onze website zijn hetzelfde.
Daarnaast zijn alle prijzen zijn inclusief btw.
12. Nakomen beloftes en garantie
Ik doe altijd alles wat ik je beloof! En als er iets niet goed gaat vertel ik je dat ook eerlijk, zie ook artikel 4. Je hebt recht op een goed product. Dat spreekt voor zich. Is er toch iets mee aan de hand? Dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing. Hierbij volg ik altijd mijn hart, goed verstant en boven al de letter van de wet.
13 - Bezorging & Voorraad.
Ik ben elke dag bezig om de nieuwste mode overal en nergens vandaan te halen. Hierdoor komt het wel eens voor dat een item niet dezelfde dag verstuurt kan worden.
14 - Betaling
Simpel, als ik de bevestiging krijg van het system, dan heb jij betaalt en ga ik direct je bestelling op orde maken. Is er nu iets mis gegaan of heb je nog vragen dan kun je maar gewoon even contact met me opnemen, zie ook artikel 2.
15 - Klachten en Geschillen
Hier volgt een snel stappen plan:
1) Heb je een klacht? Laat het me dan even weten, want een ontevrede klant is wel het laatste wat ik zou willen! We werken samen aan een passende oplossing!
Liefs,
Anja